.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های کنفرانس خبری رئیس جمهور

كنفرانس خبري رئيس‌جمهور كشورمان كه بعد از ظهر امروز با حضور رسانه‌هاي داخلي و خارجي برگزار شد، داراي حواشي جالبي بود.

به گزارش فارس، كنفرانس خبري محمود احمدي نژاد رئيس‌جمهور كشورمان با رسانه‌هاي داخلي و خارجي در محل سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهوري از ساعت 15:30 امروز با تلاوت آيات قرآن آغاز شد.

* «غزه» عنواني بود كه در پس زمينه جايگاه سخنراني رئيس جمهور در اين كنفرانس به كار گرفته شده بود.

* در اين كنفرانس خبري كه با حضور رسانه‌هاي داخلي و خارجي برگزار شد، مجتبي هاشمي‌ثمره و علي اكبر جوانفكر از مشاوران رييس جمهور و نيز مديران عامل خبرگزاري‌ها، مديران شبكه‌هاي تلويزيوني ايران و مديران روابط عمومي برخي از وزارتخانه‌ها حضور داشتند.

* محور سخنان اول رئيس‌جمهور پيرامون جنايات رژيم صهيونيستي در غزه و نقش بي‌اعتبار شوراي امنيت در بحران‌هاي جهاني به ويژه فاجعه غزه، استوار بود.

* هنگامي كه رئيس‌جمهور از فروپاشي رژيم صهيونيستي در آينده نزديك خبر داد، با تكبير حضار مورد استقبال قرار گرفت.

* در حالي كه اداره اين كنفرانس خبري بر عهده محمدكاظم روحاني‌نژاد خبرنگار واحد مركزي خبر بود، سئوالات واحد مركزي خبر هم توسط وي از رئيس‌جمهور پرسيده شد.

* بيشتر سئوالات خبرنگاران از رئيس‌جمهور پيرامون جنايات رژيم صهيونيستي در غزه، رويكرد ايران نسبت به دولت جديد آمريكا، ادامه همكاري با برخي از كشورهاي عربي هم چون مصر و مسائل اقتصادي بود.

* خبرنگار راديو ايران در خصوص تداوم كاهش قيمت كالاهاي اساسي از رئيس‌جمهور سئوال كرد كه وي گفت: به دليل اينكه از سوي مردم اين سوال را پرسيديد من هم از طرف مردم به شما پاسخ مي‌دهم و از ابتكار عمل شما در پرسيدن در هر سوال تشكر مي‌كنم.

* خبرنگار روزنامه اطلاعات از رئيس‌جمهور درمورد اظهارات وزير خارجه جديد آمريكا مبني بر گفتگو با ايران سوال كرد كه احمدي نژاد به ذكر كنايه‌اي در اين خصوص پرداخت و گفت: پاسخ سوال شما همانند داستان بليت نخريده‌ بخت آزمايي است.

* رئيس‌جمهور پس از پاسخ كامل به سئوالات خبرنگاران، در اعتراض به خبرنگار "اخبار العربيه" كه خواستار طرح سوال بود، با مزاح گفت:"سوال واحد"، خبرنگاران العربيه و بي بي سي مي‌توانند هركدام در مدت يك دقيقه سوالات خود را مطرح كنند.

* دهمين كنفرانس خبري رئيس جمهور كه حدود دو ساعت به طول انجاميد، همزمان با اذان مغرب و عشا پايان يافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.